Com aconseguir clients enviant emails. Augmenta la base de dades de clients potencials
Un dels mètodes tradicionals per aconseguir clients tant si estàs començant com si fa temps essent freelance és el de l’enviament d’e-mails i contactes en fred a empreses i persones que no et coneixen de res. Aquest tipus d’estratègia és força feixuga i tot sovint desmotivadora, ja que el % de resultats és molt baix. En aquest curs aprendràs a investigar els teus contactes de manera que t’asseguris de debò que estàs enviant l’e-mail o contactant amb la persona correcta, aprendràs a gestionar la teva base de dades de possibles clients, aprendràs a escriure els e-mails seguint fórmules que funcionen i a fer un seguiment d’aquests e-mails i contactes de manera que en puguis treure el màxim rendiment.
03.02.2022
De 10 a 12 h.
On line
Requisits previs
No és necessari cap requisit previ
Temari
1. Com investigar el meu possible client?
– Investigació de mercat
– Facebook Audience Insights
– LinkedIn: la millor eina
2. Com organitzar la meva base de dades de possibles clients?
– Programes específics
– Excel
– Quina informació guardar?
3. Fórmules per escriure els e-mails perquè funcionin
– Quatre fórmules diferents i efectives
– Quin assumpte posar?
– Com ha de ser la meva web per aprofitar al màxim els e-mails enviats?
4. Eines d’e-mail màrqueting. Monitoratge dels e-mails.
– Consells de seguiment dels e-mails enviats.
– Consells de seguiment dels possibles clients.
5. Aspectes legals
DETALLS DEL CURS
Data i horaris
Dijous 3 de febrer (10 a 12 h) 2 h
Lloc
Curs no presencial. El pots realitzar des de qualsevol lloc en què disposis d’un ordinador i de connexió a Internet, ja que assistiràs a una aula virtual.
Preu
Socis/es APIC: 7 eu
Socis/es d’altres associacions federades d’il·lustradors: 10 euros (Es facilitarà un núm. de compte per realitzar l’ingrés)
No socis/es: 22 euros (Es facilitarà un núm. de compte per realitzar l’ingrés)
Requisits tècnics
Ordinador amb connexió a internet.
Idioma
El curs es farà en català.
Professora
Emma Llensa Fita, llicenciada en Filosofia (UdG) i Postgrau en Màrqueting estratègic i de producte (IEBS). L’any 2009 va fundar la revista Carpaccio Magazine per promocionar fotògrafs i il·lustradors emergents. L’any 2010 va fundar l’editorial Atem Books dedicada a publicar fanzins de luxe d’il·lustradors i fotògrafs emergents amb distribució internacional i participació en fires d’arreu del món. L’any 2011 va fundar Ubicuo Studio, empresa dedicada a la creació i desenvolupament d’apps culturals vinculades al món de la il·lustració, la poesia i la fotografia (Conrad Roset, the App; app de Ricardo Cavolo, app del Teatre Lliure, videojoc del grup de música La Pegatina, etc). Es dedica a la consultoria i a la formació en màrqueting digital. Actualment, col·labora amb la Universitat Pompeu Fabra, BAU, Escola d’Art d’Olot, Escola d’Art La Industrial i altres escoles i institucions d’arreu de l’estat espanyol.
Com funcionen els nostres cursos online?
El funcionament és molt senzill. Des de l’ordinador de casa teva o des de qualsevol lloc en què et puguis connectar a Internet amb el teu ordinador, podràs seguir la classe de forma virtual.
Per tenir accés al curs t’enviarem un enllaç de la plataforma Zoom perquè accedeixis a l’aula de forma senzilla. Si no ho has fet mai, ja veuràs que és molt fàcil.