Training

Copywriting per a persones creatives

Amb Internet, i especialment amb les xarxes socials, el maridatge entre il·lustració i text escrit ha assolit la seva màxima expressió i és en els àmbits interactius on la comunicació juga, avui dia, la seva partida més important, per audiència potencial i per capacitat d'impacte i influència. En aquesta formació oferirem consells, tècniques i trucs per guanyar en claredat, treballant els textos des del convenciment que són un element importantíssim per a la nostra comunicació en línia de la nostra feina creativa.
13.10.2022
De 10 a 13 h.
Online

Temari
1. Principis generals
• Especificitats del suport interactiu
• Claus de l’elaboració del text
• Estructura. Facilitar l’escaneig
2. La construcció del text en l’àmbit digital
• Claredat. Ordre i veu activa. Termes de transició
• SEO. Escrivim per a Google o per al lector?
3. Mètodes usats en màrqueting
• PASTOR/PAS
• AIDA
4. I l’storytelling?
• Construcció de relat
5. Consells pràctics
6. Els apartats especials del web
• Títols, metadades, eslògans (claims), crides a l’acció
7. Per a xarxes socials…
• Precaucions i factors principals
8. Consideracions finals

Preu
• 10€ (Soci/a)
Es passarà la quota per l’entitat bancària del soci/a.
• 15€ (Soci/a d’associació professional)
Es facilitarà un núm. de compte per realitzar l’ingrés.
• 33€ (No soci/a)
Es facilitarà un núm. de compte per realitzar lingrés.

Requisits previs
No és necessari cap requisit previ.

Requisits tècnics
Ordinador amb connexió a internet.

Idioma
El curs es realitzarà en català.

Formador
Jaume Pla. Periodista digital i gestor de projectes. Especialitzat en internet, noves tecnologies, presència web i xarxes socials. Les seves activitats giren entorn de la formació en comunicació digital i la creació i coordinació de projectes web i de presència en social media.
Ha creat, gestionat, coordinat i mantingut noves aplicacions/serveis i continguts de caràcter divers, tots ells relacionats amb el món de la Xarxa. Des d’informació al diari digital laMalla.cat fins a desenvolupament de projectes als Serveis Interactius de TV3 i Catalunya Ràdio. Blogs, estratègia de presència a xarxes socials, passant per comunicació externa -notes de premsa-, SEO, audiències o conceptualització de nous portals.
Tot això sense oblidar el vessant docent a institucions com la UOC o Barcelona Activa i el desenvolupament de nombrosos projectes com a freelance.

¿Com funcionen els nostres cursos?
El funcionament és molt senzill. Des de l’ordinador de casa teva o des de qualsevol lloc en què et puguis connectar a Internet amb un ordinador, podràs seguir la classe de manera virtual.
Per tenir accés al curs et donarem un enllaç perquè accedeixis a l’aula de forma senzilla.
Si no ho has fet mai, ja veuràs que és molt fàcil i que et sentiràs de forma còmoda.